Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


wie niet stemt moet ook niet klagen

2 plaatsers

Ga naar beneden

wie niet stemt moet ook niet klagen Empty wie niet stemt moet ook niet klagen

Bericht van Swatlana do apr 08, 2010 7:20 pm

Wat vind jij?
Wie niet stemt heeft geen recht op klagen?


Laatst aangepast door Swatlana op zo apr 18, 2010 8:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue13/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue2/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue50/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wie niet stemt moet ook niet klagen Empty Re: wie niet stemt moet ook niet klagen

Bericht van linda vr apr 09, 2010 5:22 pm

haha humor, deze had ik op jeugdhonk geopend tong

ik vind het van mezelf een goeie vraag maar weet t antwoord eigenlijk niet...

ik zit me suf te piekeren en kom denk ik tot de conclusie dat ik zowel eens als oneens ben...

Jij vorm in deze verhaaltje is niet een specifiek iemand.

Waarom eens: Balkenelende is premier van NL en is lid van CDA. Jij vind dat balkenelende / cda het maar slecht doet e.d., maar je hebt je stem niet uitgebracht. Dan heb ik zoiets van: Ja, maar als jij je stem had uitgebracht ( en met jou nog 100 meer mensen) dan was hij misschien niet eens premier geworden...

Waarom oneens: Er zijn ook mensen die niet de mogelijkheid hebben om te stemmen. bv ouderen, mensen die in n ziekenhuis liggen.. Zakenlui die heel de dag onderweg zijn, mensen die op vakantie zijn...
linda
linda
Heeft niet zo heel veel te doen
Heeft niet zo heel veel te doen

Aantal berichten : 123
Buffel
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Hoogezand

Terug naar boven Ga naar beneden

wie niet stemt moet ook niet klagen Empty Re: wie niet stemt moet ook niet klagen

Bericht van Swatlana vr apr 09, 2010 6:09 pm

Duidelijke tong

Ik kopieer gewoon mijn antwoord even van Jeugdhonk tong

niet eens.

Genoeg mensen houden zich niet eens bezig met de politiek, en dat neem ik ook zeker niet kwalijk want al dat gedoe, valse beloftes, opfokkerij, enzovoort... Wie wil zich er ook in interesseren?
En hoe kan je dan ook een keuze maken om op iemand te stemmen als je dat gezeik niet wil aanhoren?!
Sorry maar mensen die dit niet begrijpen of willen begrijpen mogen nog best wel een voorkeur hebben naar hoe het wel moet. En om dan maar te stemmen zodat je mag zeiken? Nee dan liever niet stemmen dan verkeerd stemmen en alsnog roepen dat het beter kan.
Want het is wel zo dat de gene die aan de macht is het belang van iedereen op zich moet nemen, niet alleen dat van zijn stemmers.
_________________
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue13/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue2/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue50/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wie niet stemt moet ook niet klagen Empty Re: wie niet stemt moet ook niet klagen

Bericht van linda wo apr 21, 2010 11:22 pm

Nee dan liever niet stemmen dan verkeerd stemmen en alsnog roepen dat het beter kan.

erg goeie uitspraak!!!
linda
linda
Heeft niet zo heel veel te doen
Heeft niet zo heel veel te doen

Aantal berichten : 123
Buffel
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Hoogezand

Terug naar boven Ga naar beneden

wie niet stemt moet ook niet klagen Empty Re: wie niet stemt moet ook niet klagen

Bericht van Swatlana do apr 22, 2010 6:14 pm

danku tong
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue13/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue2/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
wie niet stemt moet ook niet klagen Left_bar_bleue50/50wie niet stemt moet ook niet klagen Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wie niet stemt moet ook niet klagen Empty Re: wie niet stemt moet ook niet klagen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum