Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Jij MOET gezond zijn...

Ga naar beneden

160610

Bericht 

Jij MOET gezond zijn... Empty Jij MOET gezond zijn...




Het valt me op dat mensen zich boos kunnen maken om de lulligste dingen. Waaronder ik het aller meest vreemd vind is de gezondheid van een ander.

Mensen kunnen zich echt boos maken omdat iemand op overgewicht is.
Sorry maar wat maakt het jouw nu uit of iemand wat stevig is en er nog een hamburger achteraan werkt ook. Als die persoon gelukkig is met zichzelf, waar haal jij dan het gore lef vandaan om daar nog wat van te zeggen.

Of ook een leuke, mensen die roken! Anderen kunnen zich er helemaal over opfokken...
Sorry maar ik ben de gene die mijn geld er aan besteed. Mijn sigaretten, mijn lichaam, mijn begrafenis en jij bent niet uitgenodigd
Ik pas zelf heel goed op in welke omstandigheden ik een sigaret op rook, ik zou zelfs bij een bushalte als er mensen (nietrokers) om me heen staan niet zomaar een sigaret op steken. Vind ik dan onbeleefd.
Maar dan nog als ik op het station een rokerspaal op zoek staan er om welke reden ook toch nog niet rokers bij die alleen maar kunnen zeuren over je rookgedrag! Rot dan alsjeblieft een eind op zeg! Ik ben verdorie nog zo voorzichtig met waar en welk gezelschap ik rook!
Wat maakt jouw het nou uit of ik mijn longen verteer, mijn zaken! Ga dan lekker niet bij een rokerspaal staan!

Ik vind alles zo geforceerd op het "Jij MOET gezond leven"
Waarom zou jouw dat wat uitmaken?
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Jij MOET gezond zijn... Left_bar_bleue13/50Jij MOET gezond zijn... Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Jij MOET gezond zijn... Left_bar_bleue2/50Jij MOET gezond zijn... Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Jij MOET gezond zijn... Left_bar_bleue50/50Jij MOET gezond zijn... Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Deel dit bericht op: reddit
- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum