Inloggen
Noodkreet voor steun Grieken
2 plaatsers
Anti-verveling :: Woonkamer :: Discussie
Pagina 1 van 1
Noodkreet voor steun Grieken
Griekenland moet financiële steun krijgen. Zo snel mogelijk. Komt dat geld er niet, dan dreigt de hele Europese economie in gevaar te komen.
Dus omdat weer eens een ander land in de shit zit helpt Nederland weer gul mee om daar 1,8 miljard euro in te steken.
Wat vinden we er van?
Dus omdat weer eens een ander land in de shit zit helpt Nederland weer gul mee om daar 1,8 miljard euro in te steken.
Wat vinden we er van?
Re: Noodkreet voor steun Grieken
En nu blijkt dat we het geld niet eens konden missen
Dat vind ik echt verbazend! Ja het is natuurlijk de bedoeling dat dit geld allemaal terug komt, maar is het niet verstandig zeker te weten dat je het geld kan missen voor je het weg geeft!?
Dat vind ik echt verbazend! Ja het is natuurlijk de bedoeling dat dit geld allemaal terug komt, maar is het niet verstandig zeker te weten dat je het geld kan missen voor je het weg geeft!?
Ik vind nederlsnd altijd al veel te gul naar andere landen toe.
hoewel ik het in dit geval wel snap, maar waarom dan weer meteen zo'n enorm bedrag. als ieder land mee betaald en een kleine bijdragen doet, komen ze dr heus ook wel door heen denk ik.
hoewel ik het in dit geval wel snap, maar waarom dan weer meteen zo'n enorm bedrag. als ieder land mee betaald en een kleine bijdragen doet, komen ze dr heus ook wel door heen denk ik.
Sophie- Heeft zeker weekend
- Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 07-05-10
Ja het is inderdaad gelijk weer een belachelijk bedrag. Ik snap ook best dat we onze mede Europeanen moeten helpen. Tuurlijk. Maar onze eigen problemen zijn er ook nog. En dat heeft naar mijn mening ook wel voorrang. Als ik als persoon net genoeg geld heb om rond te komen voor die maand en iemand anders komt geld bij mij vragen. Ik zou graag willen helpen, maar dat gaat niet dan gewoon niet...
Anti-verveling :: Woonkamer :: Discussie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: