Inloggen
De mobiele telefoon
2 plaatsers
Anti-verveling :: Woonkamer :: Discussie
Pagina 1 van 1
De mobiele telefoon
20 jaar geleden hadden we nog gewoon huistelefoons. Maar tegenwoordig heeft iedereen een persoonlijke telefoon.
Een mobiel.
Toen ze net uit kwamen waren veel mensen die dit handig vonden, maar ook veel mensen die het onzin vonden.
Tegenwoordig heeft echt bijna iedereen een mobiel, maar niemand die je er nog over hoort klagen.
Nu vraag ik me af, zijn er nog mensen die de dingen onhandig vinden?
Of kunnen we echt allemaal niet meer zonder.
Een mobiel.
Toen ze net uit kwamen waren veel mensen die dit handig vonden, maar ook veel mensen die het onzin vonden.
Tegenwoordig heeft echt bijna iedereen een mobiel, maar niemand die je er nog over hoort klagen.
Nu vraag ik me af, zijn er nog mensen die de dingen onhandig vinden?
Of kunnen we echt allemaal niet meer zonder.
Re: De mobiele telefoon
Ik moet zeggen dat ik m ook alleen maar heb om bereikbaar te zijn mocht ik niet thuis zijn ( ik heb namelijk nog wel n huistelefoon ) en dat ik zelf kan bellen mocht er iets met mij gebeuren of als ik bv de hulpdienset moet waarschuwen omdat ik bv getuige ben van een ongeluk.
Ik heb er niet eens spelletjes opstaan. Verder zit ik er ook niet mee op internet en MMS doe ik niet.
Camera is wel verplicht bij mij, maar dat komt omdat ik geen digitale o.i.d. heb, dus mijn telefoon is gelijk mijn fototoestel.
Verder bel en sms ik er alleen ermee
Ik heb er niet eens spelletjes opstaan. Verder zit ik er ook niet mee op internet en MMS doe ik niet.
Camera is wel verplicht bij mij, maar dat komt omdat ik geen digitale o.i.d. heb, dus mijn telefoon is gelijk mijn fototoestel.
Verder bel en sms ik er alleen ermee
linda- Heeft niet zo heel veel te doen
- Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 08-04-10
Anti-verveling :: Woonkamer :: Discussie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: