Inloggen
Global Warming
2 plaatsers
Anti-verveling :: Woonkamer :: Discussie
Pagina 1 van 1
Global Warming
Heeft iemand hier de BBC reportage "what happened to global warming" gezien? De temperatuur zou de laatste 11 jaar niet zijn gestegen. Wel opvallend dat de media nu ook vraagtekens begint te zetten.
In Amerika is het geloof in global warming met iets van 25% gezakt.
Geloven we het allemaal nog?
In Amerika is het geloof in global warming met iets van 25% gezakt.
Geloven we het allemaal nog?
Re: Global Warming
Ik denk idd wel dat als we zo doorgaan met uitstoot van allerlei gassen e.d. dat t slecht voor t milieu is. Maar dit dan meer in de vorm van de natuur en de dieren.
Maar dat de aarde ervan opwamrt? Nee, denk het niet. En als dat al gebeurd.. hoe moet dat dan in z'n werk gaan?
Maar dat de aarde ervan opwamrt? Nee, denk het niet. En als dat al gebeurd.. hoe moet dat dan in z'n werk gaan?
linda- Heeft niet zo heel veel te doen
- Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 08-04-10
Re: Global Warming
Nou er zit wel een goeie theorie achter die ook wel klopt.
De uitstoot van onze machines geeft CO2 af, CO2 maakt een gat in onze ozonlaag, en daardoor worden wij niet beschermd tegen UV straling en zal de aarde makkelijker opwarmen.
Tot dusver klopt die theorie wel aardig.
Maar dan gaan we verder, CO2 uitstoot is nog nooit een pijl op te trekken geweest die ook voor mensen zich er mee bemoeiden. Dieren en planten stoten namelijk ook CO2 uit. Het zal zeker minder zijn dan onze maschines... Maar oke.
Dit is echt miljoenen jaren geleden. Je ziet dat de CO2 tegen de 2000 aan piekt
Dit is een schema die duizenden jaren terug gaat en vaker gebruikt word. Die komt net over de 300 heen... Al heel wat lager
En volgens deze CO2 meting van het heden komt het nu net tegen de 390 aan te zitten...
Dus in mijn ogen valt het allemaal nog redelijk mee... Tuurlijk moeten we zuinig aan doen met onze omgeving, maar ik denk dat het allemaal veel erger word gemaakt dan het werkelijk echt is.
De uitstoot van onze machines geeft CO2 af, CO2 maakt een gat in onze ozonlaag, en daardoor worden wij niet beschermd tegen UV straling en zal de aarde makkelijker opwarmen.
Tot dusver klopt die theorie wel aardig.
Maar dan gaan we verder, CO2 uitstoot is nog nooit een pijl op te trekken geweest die ook voor mensen zich er mee bemoeiden. Dieren en planten stoten namelijk ook CO2 uit. Het zal zeker minder zijn dan onze maschines... Maar oke.
Dit is echt miljoenen jaren geleden. Je ziet dat de CO2 tegen de 2000 aan piekt
Dit is een schema die duizenden jaren terug gaat en vaker gebruikt word. Die komt net over de 300 heen... Al heel wat lager
En volgens deze CO2 meting van het heden komt het nu net tegen de 390 aan te zitten...
Dus in mijn ogen valt het allemaal nog redelijk mee... Tuurlijk moeten we zuinig aan doen met onze omgeving, maar ik denk dat het allemaal veel erger word gemaakt dan het werkelijk echt is.
Anti-verveling :: Woonkamer :: Discussie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: