Inloggen
Versierd worden... Maar niet zo leuk
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Versierd worden... Maar niet zo leuk
Er zijn vast wel mensen die het mee maken.
Je zit in een bar, drinkt een cola. En ineens staat er een jongen/meisje voor je die jouw wel erg aantrekkelijk vind. Maar jij ziet hem/haar niet zitten. Hoe meer je hem/haar verteld dat het niks word, hoe opdringerig dat ze worden.
Zelfs wanneer je maar het excuus verzint dat je al in een relatie zit word gewoon gezegd "ach, dan is het ons geheimpje"
Hoe gaan jullie daar mee om?
Je zit in een bar, drinkt een cola. En ineens staat er een jongen/meisje voor je die jouw wel erg aantrekkelijk vind. Maar jij ziet hem/haar niet zitten. Hoe meer je hem/haar verteld dat het niks word, hoe opdringerig dat ze worden.
Zelfs wanneer je maar het excuus verzint dat je al in een relatie zit word gewoon gezegd "ach, dan is het ons geheimpje"
Hoe gaan jullie daar mee om?
Laatst aangepast door Swatlana op za apr 24, 2010 11:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Versierd worden... Maar niet zo leuk
Niet, nooit vind iemand in een kroeg me interessant! haha..
bufsel- Anti-verveling
- Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 12-04-10
Hahaha, geloof me maar, daar mag je vaker blij mee zijn dan ongelukkig
in zo'n situatie zal ik gewoon opstaan en weglopen. of ik zal de barman vragen om die gozert bij me weg te halen voordat ik naar m uithaal...
linda- Heeft niet zo heel veel te doen
- Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 08-04-10
Ik weet zelf nooit zo goed hoe ik op dat soort types moet reageren...
Voel me ergens dan wel gevleid dat ze interesse in mij hebben, maar als ik dan echt aangeef dat ik dit niet wil, dan word ik toch iets wat boos. Bij zoiets loop ik wel weg en verberg ik me bij m'n vrienden Want die hebben een wat grotere bek als mij
Voel me ergens dan wel gevleid dat ze interesse in mij hebben, maar als ik dan echt aangeef dat ik dit niet wil, dan word ik toch iets wat boos. Bij zoiets loop ik wel weg en verberg ik me bij m'n vrienden Want die hebben een wat grotere bek als mij
haha lol,
dat had ik nou niet verwacht dat je weg zou lopen en naar je vrienden zal lopen. Ik had gedacht dat jij je woordje ook wel klaar zal hebben bij zo'n persoon
dat had ik nou niet verwacht dat je weg zou lopen en naar je vrienden zal lopen. Ik had gedacht dat jij je woordje ook wel klaar zal hebben bij zo'n persoon
Ik ben een watje wat dat betreft hoor
Als hij/zij me gewoon de huid vol zou schelden zou ik best m'n bekkie voor hebben, maar zoiets... Ik zou niet weten wat ik moet zeggen om hem dan weg te krijgen
Als hij/zij me gewoon de huid vol zou schelden zou ik best m'n bekkie voor hebben, maar zoiets... Ik zou niet weten wat ik moet zeggen om hem dan weg te krijgen
haha geweldig.
zo zie je maar weer dat je soms een heel verkeerde indruk op mensen hebt
zo zie je maar weer dat je soms een heel verkeerde indruk op mensen hebt
Hoe ik daar vroeger mee omging en nu is nogal anders...
Vraag maar aan Swatlana
Vraag maar aan Swatlana
Mordarius- Anti-verveling
- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 09-04-10
Naam RPG : Mordarius
RPG Karakter
Aanvalskracht:
(19/50)
Magische aanvalkracht:
(0/50)
Leven:
(50/50)
gewoon negeren, en dan ook echt niks terug gaan zeggen. dan gaan ze je meestal arrogant vinden en laten ze je wel met rust is mijn ervaring,
Sophie- Heeft zeker weekend
- Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 07-05-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: