Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Rookverbod en het negeren ervan?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Rookverbod en het negeren ervan? Empty Rookverbod en het negeren ervan?

Bericht van Swatlana do apr 08, 2010 7:16 pm

Wat vinden jullie er van dat sommige kroegjes en dergelijke het rookverbod negeren?

Het poolcentrum bij ons in de buurt heeft er nu ook voor gekozen om het rookverbod te negeren. Geheel begrijpelijk naar mijn mening, ze liepen vroeger ontzettend goed... Maar sinds het verbod zijn er gewoon avonden dat ik alleen met mijn vriend er ben (en dat is heel saai poolen, enorme zaal, maar niemand verder!)

Maargoed, om dus weer mensen terug te trekken hebben ze de asbakjes terug gezet.
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Rookverbod en het negeren ervan? Left_bar_bleue13/50Rookverbod en het negeren ervan? Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Rookverbod en het negeren ervan? Left_bar_bleue2/50Rookverbod en het negeren ervan? Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Rookverbod en het negeren ervan? Left_bar_bleue50/50Rookverbod en het negeren ervan? Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rookverbod en het negeren ervan? Empty Re: Rookverbod en het negeren ervan?

Bericht van linda do apr 08, 2010 11:15 pm

ik vind het heel goed!!!!

De kachel in groningen is denk ik 1 van de grootste voorbeelden die t al die tijd aan z'n laars gelapt heeft. en terecht!!!

Dat je t in restaurants verbied alla, maar een kroeg is geen kroeg zonder asbakken.
linda
linda
Heeft niet zo heel veel te doen

Aantal berichten : 123
Buffel

Bericht van Swatlana vr apr 09, 2010 11:14 am

Haha, helemaal mee eens tong

En ik snap best ook wel dat er een rookvrije ruimte mag zijn, maar ik zou eigenlijk iets hebben van "laat dat aan de kroeg om te beslissen"
Daarbij zijn de rokers altijd omsingeld door niet rokers om een of andere reden die altijd mee lopen naar het rokers gedeelte/naar buiten. Dus dan vraag ik me af hoeveel mensen werkelijk last hebben van het roken. Maarja
Swatlana
Swatlana
Admin

Draak
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Rookverbod en het negeren ervan? Left_bar_bleue13/50Rookverbod en het negeren ervan? Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Rookverbod en het negeren ervan? Left_bar_bleue2/50Rookverbod en het negeren ervan? Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Rookverbod en het negeren ervan? Left_bar_bleue50/50Rookverbod en het negeren ervan? Empty_bar_bleue  (50/50)

Bericht van linda vr apr 09, 2010 5:05 pm

Nu het verbod er is vraag ik mij af of n kroeg nu meer klanten heeft omdat het nu eindelijk rook vrij is ( dus komen alle niet rokers nu ineens massaal naar de kroeg?) of dat ie juist klant verlies heeft.

Ik denk dat iedereen t antwoord wel weet... Klant verlies. Want er mag binnen niet meer gerookt worden. dus mensen mijden liever een kroeg, zeker in koude periode's.
linda
linda

Aantal berichten : 123
Buffel

Bericht van Swatlana vr apr 09, 2010 5:08 pm

Jup, hele kroegen moeten er zelfs noodgedwongen mee stoppen.
Ik las een tijdje terug een blog van iemand nog voor het verbod met alle argumenten waarom het zo geweldig was. Waaronder ook iemand zei "lekker he, zometeen alle kroegen sluiten omdat niemand meer binnen komt roken. Saddist" (misschien niet het meest vriendelijke om te zeggen, maar ik knikte wel hevig mee)
Waarop zei reageerde: "Ach, dat is helemaal nog niet bewezen. Kroegen kunnen ook gewoon prima blijven lopen zoals ze lopen"

Erg grappig om nu terug te lezen wanneer je weet dat inderdaad heel veel kroegen gewoon gesloten zijn om die grap.
Swatlana
Swatlana
Admin

Draak
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Magische aanvalkracht:
Leven:

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: