Inloggen
Roken
+4
Mordarius
Bloemetje
linda
Swatlana
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rook jij?
Roken
Ik vroeg me af of we ook rokers op dit forum hebben
En zo ja, hoe zijn ze begonnen en wie wil stoppen
En zo ja, hoe zijn ze begonnen en wie wil stoppen
Re: Roken
ik rook niet meer.
ik kreeg een weddenschap met een toen nog vriend van me ( uit mekaar gegroeid) dat als ik n jaar zou stoppen ik n mega grote zak met snoep zal kijrgen...
inmiddels jaren gestopt, maar nog nooit me beloning gekregen
ik kreeg een weddenschap met een toen nog vriend van me ( uit mekaar gegroeid) dat als ik n jaar zou stoppen ik n mega grote zak met snoep zal kijrgen...
inmiddels jaren gestopt, maar nog nooit me beloning gekregen
linda- Heeft niet zo heel veel te doen
- Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 08-04-10
Ahw wat jammer, stop je ook voor niks!
Ik zelf rook eigenlijk nog niet zo heel lang vast... Al jaren lang dat ik wel eens een sigaretje nam. Maar sinds ik samen woon met een stoomtrein van een vriend is het moeilijk zelf niet mee te doen.
Heb eigenlijk nu zoiets van "Naja, of ik nu mee rook of zelf rook... Maakt dan ook niet meer uit" :roll:
Ik zelf rook eigenlijk nog niet zo heel lang vast... Al jaren lang dat ik wel eens een sigaretje nam. Maar sinds ik samen woon met een stoomtrein van een vriend is het moeilijk zelf niet mee te doen.
Heb eigenlijk nu zoiets van "Naja, of ik nu mee rook of zelf rook... Maakt dan ook niet meer uit" :roll:
haha nee dat is waar.
ik moet zeggen dat ik nooit meer in die verleiding ben gekomen. ondanks dat ik van de 4 ouders, 3 heb die roken. en toen die tijd had ik nog n broer en die rookte ook ( broer leeft nog wel, maar geen contact meer mee en ook geen behoefte meer aan )
ik moet zeggen dat ik nooit meer in die verleiding ben gekomen. ondanks dat ik van de 4 ouders, 3 heb die roken. en toen die tijd had ik nog n broer en die rookte ook ( broer leeft nog wel, maar geen contact meer mee en ook geen behoefte meer aan )
Hier is de Stoomtrein!
Mordarius- Anti-verveling
- Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 09-04-10
Naam RPG : Mordarius
RPG Karakter
Aanvalskracht:
(19/50)
Magische aanvalkracht:
(0/50)
Leven:
(50/50)
In mijn vriendenkring word weinig gerookt en ik rook ook niet. Ik denk dat dat wel scheelt.
spritus- Anti-verveling
- Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 09-04-10
Haha ja dat scheelt heel veel. Ik had vroeger een vriendin, we zette elkaar aan tot roken, gingen samen weer stoppen en zette elkaar weer aan. Werkte voor geen meter
Swatlana schreef:Haha ja dat scheelt heel veel. Ik had vroeger een vriendin, we zette elkaar aan tot roken, gingen samen weer stoppen en zette elkaar weer aan. Werkte voor geen meter
erg herkenbaar haha
uhm oeps,
Ik geloof dat ik hier dan stoomtrein nummer 2 ben.
Ik rook als een ketter en stoppen, dat gaat niet echt lukken. En ik heb er ook geen zin in natuurlijk
Ik ben begonnen door stress van school, thuis. Vrienden die roken, ouders die roken. Vrienden die nog meer roken.
Dan neem je af en toe een x een hijs, krijg je van je vader 25 sigaretten mee met oud en nieuw en dan ben je 12 en verslaafd (hmm).
Maargoed, ik ben wel eens gestopt voor mijn ex, maar toen ging het uit en dan begin je zo weer opnieuw.
Ik geloof dat ik hier dan stoomtrein nummer 2 ben.
Ik rook als een ketter en stoppen, dat gaat niet echt lukken. En ik heb er ook geen zin in natuurlijk
Ik ben begonnen door stress van school, thuis. Vrienden die roken, ouders die roken. Vrienden die nog meer roken.
Dan neem je af en toe een x een hijs, krijg je van je vader 25 sigaretten mee met oud en nieuw en dan ben je 12 en verslaafd (hmm).
Maargoed, ik ben wel eens gestopt voor mijn ex, maar toen ging het uit en dan begin je zo weer opnieuw.
innocent girl- Anti-verveling
- Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-04-10
Naam RPG : Myrica Marinera Me
RPG Karakter
Aanvalskracht:
(0/20)
Magische aanvalkracht:
(0/20)
Leven:
(0/0)
Niet kunnen stoppen zit tussen je oren... Met alles kun je stoppen, als je er zelf maar volledig achter staat.
Sabine- Anti-verveling
- Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 23-04-10
Ja ik denk als je ook naar het verhaal van Innocent Girl kijkt dat zij er ook niet echt achter stond.
Ikzelf heb het ook hoor. Ik heb helemaal niet zo de behoefte om te stoppen. Ik moet wat motivatie hebben om echt te stoppen.
Ikzelf heb het ook hoor. Ik heb helemaal niet zo de behoefte om te stoppen. Ik moet wat motivatie hebben om echt te stoppen.
Dat is hem ook, al je niet lekker in je vel zit dan kun je ook niet goed stoppen met roken aangezien je er dan niet meer volledig achterstaat. Bij mij was het geval dat ik erg veel steun krijg van mijn toenmalige vriend en dat is altijd een stuk makkelijker. Maar ik ben wel weer van plan om te gaan roken, zodra ik met mijn leven in een rustiger vaarwater ben beland. En ik vind het erg knap van de mensen die het wel is gelukt en die nooit zijn begonnen.
innocent girl- Anti-verveling
- Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-04-10
Naam RPG : Myrica Marinera Me
RPG Karakter
Aanvalskracht:
(0/20)
Magische aanvalkracht:
(0/20)
Leven:
(0/0)
Pagina 1 van 1