Inloggen
Luidruchtige buren
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Luidruchtige buren
Ik zit in een studentenhuis, dus stil zal het hier ook nooit zijn...
Moet wel lachen hoor, mijn huisgenoot is Duits en is erg vaak aan het zingen... Nu was hij wat aan het zingen in het Duits... En ik zweer het je, het klonk alsof hij de hele tijd zong "Bij de lidle!"
Wat minder leuk is dat elke ochtend één van mijn huisgenoten word opgehaald door een vriend/vriendin en die het schijnbaar nodig vind om gerust een kwartier lang te staan toeteren bij de deur met de auto... word daar wel zat van.
Moet wel lachen hoor, mijn huisgenoot is Duits en is erg vaak aan het zingen... Nu was hij wat aan het zingen in het Duits... En ik zweer het je, het klonk alsof hij de hele tijd zong "Bij de lidle!"
Wat minder leuk is dat elke ochtend één van mijn huisgenoten word opgehaald door een vriend/vriendin en die het schijnbaar nodig vind om gerust een kwartier lang te staan toeteren bij de deur met de auto... word daar wel zat van.
Re: Luidruchtige buren
ik woon nu anderhalf jaar in me huidige woning en ik heb al anderhalf jaar met enige regelmaat last van mijn bovenbuurman.
t is altijd harde muziek als ik last van m heb, en ook met enige regelmaat harde stemmen erbij van zijn vriendjes.
En bovendien dealt hij drugs want er komen de hele dag en avond mensen aan de deur die naar boven lopen en binnen 15 minuten weer weg zijn.
Knettergek word ik ervan!!!
t is altijd harde muziek als ik last van m heb, en ook met enige regelmaat harde stemmen erbij van zijn vriendjes.
En bovendien dealt hij drugs want er komen de hele dag en avond mensen aan de deur die naar boven lopen en binnen 15 minuten weer weg zijn.
Knettergek word ik ervan!!!
linda- Heeft niet zo heel veel te doen
- Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 08-04-10
Das inderdaad niet leuk... Naja als dat uit de hand loopt kan je altijd nog anoniem een politie opbellen op verdenking
Maar dan ben je misschien helemaal van de buurman af.
Maar dan ben je misschien helemaal van de buurman af.
politie weet dat ik, en zijn naaste buurman hem ervan verdenken.
Woningbouw weet t ook.
Kreeg begin januari telefoontje van wijkagent dat ze bezig zijn om de procedure uit huis plaatsen te starten. Politie en woningbouw.
Nu, 3 maand verder, zit hij er nog steeds...
Woningbouw weet t ook.
Kreeg begin januari telefoontje van wijkagent dat ze bezig zijn om de procedure uit huis plaatsen te starten. Politie en woningbouw.
Nu, 3 maand verder, zit hij er nog steeds...
Ja politie is nou eenmaal niet echt de meest behulpzame, al zou je dat verwachten... Kan er zelf over mee praten.
i know. heb ook n keer gebeld wegens overlast van hierboven... komen ze anderhalf uur later pas aankakken...
tja.. toen was t al rustig...
tja.. toen was t al rustig...
ik heb allleen af en toe last van mn acherburen. die houden regelmatig savonds een tuinfeestje alleen echt met zoveelherrie. ik bel dan meestal de politie. binnen 10 minuten is het dan stil.
verder woon k gelukkig in een rustig buurtje
verder woon k gelukkig in een rustig buurtje
Sophie- Heeft zeker weekend
- Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 07-05-10
in het begin heb ik we eesn gevraagd van mag het wat zachter enzo, maar dat had geen effect dus nu bel ik gewoon meteen de politie maar, dat werkt tenminste
Sophie- Heeft zeker weekend
- Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 07-05-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: