Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Downloaden of kopen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe schaf jij je muziek collectie aan?

Downloaden of kopen? Bar_left100%Downloaden of kopen? Bar_right 100% 
[ 1 ]
Downloaden of kopen? Bar_left0%Downloaden of kopen? Bar_right 0% 
[ 0 ]
Downloaden of kopen? Bar_left0%Downloaden of kopen? Bar_right 0% 
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 1

Downloaden of kopen? Empty Downloaden of kopen?

Bericht van Swatlana vr jul 02, 2010 10:25 am

Dankzij het topic van mothernohead "Opkomst van vinyl" vroeg ik mij af hoe mensen eigenlijk kijken tegen het downloaden en kopen en waar de voorkeur ligt.

Ik zal eerlijk toegeven dat ik wel veel download... Maar ook ben ik zo dat ik als ik het echt leuk vind het wel wil kopen en als die bands optreden dan wil ik daar ook echt graag heen... Dus in een manier leg ik er wel weer geld voor neer... Maar helaas zal dat op de schaal niet afwegen...

Laatst aangepast door Swatlana op vr jul 02, 2010 12:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Downloaden of kopen? Left_bar_bleue13/50Downloaden of kopen? Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Downloaden of kopen? Left_bar_bleue2/50Downloaden of kopen? Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Downloaden of kopen? Left_bar_bleue50/50Downloaden of kopen? Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Downloaden of kopen? Empty Re: Downloaden of kopen?

Bericht van mothernohead vr jul 02, 2010 10:55 am

Tijden zijn flink veranderd nu. Ik spaarde vroeger een maand ( soms 2 weken) voor een lp. En dan draaide je die ook helemaal grijs. Ik kon elk deuntje, zuchtje en gitaaraanslag van het album. Die experience raken de mensen nu kwijt. Je kunt in 2 uur de hele collecte van Pink Floyd downloaden. Daar heb ik 1,5 jaar over gedaan vroeger om alles bij elkaar te krijgen. Maar dan geniet je ook meer van elk album. Als je opeens 200 nrs binnen krijgt luister je er nauwelijks meer naar en je raakt er snel van verveelt.

Ik download nu ook. Ik lees de recencies in mijn muziektijdschriften en dan ga ik downloaden wat me leuk lijkt. Als het echt vet is, dan ga ik het ook aanschaffen, ik probeer dan eerst de vinyl versie te scoren, lukt dat niet, dan de cd.

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: