Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Wie download zonder security pakket

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie download zonder security pakket Empty Wie download zonder security pakket

Bericht van swake ma jun 28, 2010 12:42 am

Speciaal voor de downloaders van muziek en films
Hoe is jullie computer beschermd? Enkel met een (gratis ) antivirusscanner en een firewall , of een betalend internet security pakket.
Downloaden jullie waar je moet betalen voor MP3 enz..... of gaan jullie gratis bit torrent sites opzoeken?
swake
swake
Anti-verveling
Anti-verveling

Aantal berichten : 8
Haan
Registratiedatum : 27-06-10
Woonplaats : Dilbeek (BE)

http://www.gezondepc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie download zonder security pakket Empty Re: Wie download zonder security pakket

Bericht van Swatlana ma jun 28, 2010 2:14 pm

Leuk onderwerp,

Ik ben zelf een mac gebruiker, dus die zijn al redelijk veilig (niks is waterdicht natuurlijk). Maar sinds mijn mac leef ik al 3 jaar virus vrij. Wat ik met vorige computers nog niet voor elkaar heb gerkegen ^.^

En ja, ik ben iemand die geregeld de gratis torrets op zoekt tong
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Wie download zonder security pakket Left_bar_bleue13/50Wie download zonder security pakket Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Wie download zonder security pakket Left_bar_bleue2/50Wie download zonder security pakket Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Wie download zonder security pakket Left_bar_bleue50/50Wie download zonder security pakket Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie download zonder security pakket Empty Re: Wie download zonder security pakket

Bericht van swake ma jun 28, 2010 3:17 pm

Een computer virusvrij houden begint bij de gebruiker zelf. Ook een Mac is kwetsbaar. Verleden week werden er zomaar eventjes 47 beveiligingslekken gedicht. Men hoort zeer weinig over Mac besmette computers, omdat ze ook minder gebruikt worden dan computers met een Windows besturingssysteem. Het kon net andersom geweest zijn ook. De meeste virussen voor windows besturingssysteem worden op een Mac geschreven, wat maar logisch ook, want dan zou de Mac zichzelf besmetten. Virussen voor Mac worden dan op een ander systeem geschreven.
swake
swake
Anti-verveling
Anti-verveling

Aantal berichten : 8
Haan
Registratiedatum : 27-06-10
Woonplaats : Dilbeek (BE)

http://www.gezondepc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie download zonder security pakket Empty Re: Wie download zonder security pakket

Bericht van Swatlana ma jun 28, 2010 3:39 pm

En hoewel ik je ook geloof en dit ook wel eerder heb gehoord...

Ik ben 1 uit 32 mac gebruikers van mijn voormalige studie. (na het 1e jaar ermee gestopt)
Heel veel van die studie heb ik nog erg veel contact mee. Maar ik heb maar 1 iemand van die 32 leerlingen toen in de afgelopen jaar gehoord over mogelijk een virus te hebben. (we hebben allemaal tegelijk een macbook aangeschaft voor school toen...)
En ik denk dat dat wel erg weinig is als je dat vergelijkt bij bijvoorbeeld windows gebruikers... Natuurlijk heb ik niet met iedereen meer contact...

Terwijl op mijn vorige computer (met windows) er geregeld een virus op stond (Avast was toen mijn antivirus scanner)
En dan hoef ik niet op jaar basis te kijken maar gewoon elke paar maand was er wel wat. Niet perse dat alles verwoest werd door de virussen, het waren vaak kleintjes, en veel trojaanse paarden, maar zo nu en dan zat er ook weer iets ernstigs op...

Ik ben er daardoor wel van overtuigt dat een mac misschien niet veiliger is (dat valt denk ik zelfs wel wat tegen), maar wel minder snel wat te pakken heeft juist omdat zoveel mensen windows gebruiken en daar waarschijnlijk ook de virussen allemaal op gericht zijn.
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Wie download zonder security pakket Left_bar_bleue13/50Wie download zonder security pakket Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Wie download zonder security pakket Left_bar_bleue2/50Wie download zonder security pakket Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Wie download zonder security pakket Left_bar_bleue50/50Wie download zonder security pakket Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie download zonder security pakket Empty Re: Wie download zonder security pakket

Bericht van swake ma jun 28, 2010 3:47 pm

Code:
en veel trojaanse paarden

Een trojaans paard is wel geen virus maar gevaarlijke spyware, en word meestal binnengehaald bij het bezoeken van onbetrouwbare sites en het downloaden van free software voor windows .Hier schuilen de grootste gevaren. Free software voor windows bestaat niet, ergens zit er altijd iets verborgen. Dat is nu het voordeel van Mac en Linux dat je enkel software kunt installeren die voor het besturingssysteem geschreven zijn. Op een windows computer kun je alles installeren.
swake
swake
Anti-verveling
Anti-verveling

Aantal berichten : 8
Haan
Registratiedatum : 27-06-10
Woonplaats : Dilbeek (BE)

http://www.gezondepc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum