Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT

3 plaatsers

Ga naar beneden

Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT

Bericht van Swatlana zo mei 23, 2010 1:31 pm

Ik heb te horen gekregen van een member dat automatisch berichten naar je email worden gestuurd als jij een reactie van iemand krijgt op een topic.
Dit kan heel vervelend zijn als je verder helemaal geen behoefte hebt aan die dingen en bovendien zorgt het voor een extreem volle inbox op je email. Ik snap dat niet iedereen daar op zit te wachten.

Ik dacht dat ik dat wel even snel automatisch uit kon zetten voor iedereen, maar helaas blijkt dit ook niet te kunnen. Ik heb "actieforum" gevraagd hoe dit zit, en ik kreeg de uitleg dat dit inderdaad niet te regelen is en ik maar een mededeling er van moest maken.

Dus hier hoe het werkt:
Ga naar je profiel

Klik op "Voorkeuren"
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Naamloos-1

Ga dan naar:
"Breng mij standaard op de hoogte van reacties"
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Afbeelding2
En klik op "Nee"

Dan sla je je profiel op en zal het niet weer gebeuren.
Laat maar horen als je er moeite mee hebt!


Laatst aangepast door Swatlana op ma mei 24, 2010 12:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue13/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue2/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue50/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty Re: Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT

Bericht van itsme ma mei 24, 2010 9:20 am

Moest eerst ook zoeken maar heb het uiteindelijk gevonden hoe het zat

itsme
Druk leven
Druk leven

Aantal berichten : 4
Aap
Registratiedatum : 22-05-10

RPG Karakter
Aanvalskracht:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue0/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (0/50)
Magische aanvalkracht:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue0/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (0/50)
Leven:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue40/40Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (40/40)

Terug naar boven Ga naar beneden

Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty Re: Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT

Bericht van spritus di mei 25, 2010 8:46 pm

joepie!

spritus
Anti-verveling
Anti-verveling

Aantal berichten : 12
Draak
Registratiedatum : 09-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty Re: Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT

Bericht van Swatlana wo mei 26, 2010 11:14 am

Haha, had het vermoedde al dat het wel gewaardeerd zou worden tong
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue13/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue2/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Left_bar_bleue50/50Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT Empty Re: Standaard op de hoogte brengen van reacties UIT

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum