Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van Swatlana za mei 08, 2010 10:37 am

Ik las gisteren een vrouwenblad waarin een artikeltje was waarin een vrouw zei "Trek die rok gerust wat omhoog en de hakjes mogen best wat hoger. Je toekomst word bepaald door een man hier dus neem de toekomst in eigen handen"

Maar ook een mannelijke reactie hierop was:

"Vrouwen die hun vrouwelijke charmes gebruiken om hogerop te komen bij hun mannelijke baas zijn primitief"
Wat mij brengt tot de stelling van vandaag.
Eens of oneens
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue13/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue2/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue50/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van Mordarius za mei 08, 2010 3:33 pm

Enigzins eens afhankelijk van de baas.
Heb je een ouwe chauvinistische baas dan moet je wel
Zit je in een jong bedrijf dan zou ik zeggen Oneens.
Hier heb je gelijke kansen probeer dan niet je vrouwelijke charmes te gebruiken om een streepje voor op de mannen te hebben

Mordarius
Anti-verveling
Anti-verveling

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 09-04-10
Naam RPG : Mordarius
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue19/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (19/50)
Magische aanvalkracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue0/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (0/50)
Leven:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue50/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (50/50)

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van mothernohead za jul 03, 2010 1:27 pm

Ik zie het wel veel dat mensen hun charmes gebruiken om zaken voor elkaar te krijgen. Ook mannen kunnen daar heel goed in zijn. Op zich vind ik het geen probleem als je al je kwaliteiten gebruikt om verder te komen in je leven. Die kwaliteiten zijn natuurlijk niet alleen congnitief, je kan ook sociaal goed ontwikkeld zijn. Ik vind wel dat je daarmee niet je integriteit moet verliezen. Je moet niet tot het uitterste gaan voor een carriere. Daar krijg je later veel spijt van. Je komt altijd jezelf tegen na verloop van tijd.

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van Swatlana za jul 03, 2010 1:37 pm

Mee eens, je kan te ver gaan

Maar om wat charmes in de strijd te gooien, sja iedereen wil zo veel mogelijk los laten om te laten zien dat hun de perfecte persoon zijn for the job.
Een vriendin van me loopt nog wel eens hondenshows, als zij bij een keurmeester staat en ze weet dat het een man is geeft ze ook eerlijk toe dat haar topje net even wat lager is en haar armen net even wat steviger aan haar borsten drukken als ze de tandjes laat zien zodat ze even wat meer decolate heeft. Ik vind het wel erg grappig om te horen, want schijnbaar werkt het ook nog wel.
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue13/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue2/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue50/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van mothernohead za jul 03, 2010 6:02 pm

Mmmm is er nog een baantje vrij daar als keurmeester? moehahaha tong

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog wel eens gebruik van maak. Het helpt me goed bij klussen als consultant ha ha ;)

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van Swatlana za jul 03, 2010 9:06 pm

Whaha, ja je vrouwelijke charmes doen het vast goed daar XD
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue13/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue2/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Left_bar_bleue50/50Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van mothernohead zo jul 04, 2010 12:32 am

If only you knew ;)

XD

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouwelijke charmes om hogerop te komen Empty Re: Vrouwelijke charmes om hogerop te komen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum