Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Nederland word steeds minder vrij

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij?

Nederland word steeds minder vrij Bar_left100%Nederland word steeds minder vrij Bar_right 100% 
[ 3 ]
Nederland word steeds minder vrij Bar_left0%Nederland word steeds minder vrij Bar_right 0% 
[ 0 ]
Nederland word steeds minder vrij Bar_left0%Nederland word steeds minder vrij Bar_right 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 3
 
 

Nederland word steeds minder vrij Empty Nederland word steeds minder vrij

Bericht van Swatlana do mei 06, 2010 5:16 pm

Eens of oneens...
Licht je antwoord toe.
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue13/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue2/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue50/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij Empty Re: Nederland word steeds minder vrij

Bericht van mothernohead ma jul 19, 2010 5:38 pm

Nederland wordt steeds minder vrij. Alles wordt geregistreerd en bijna alles is toegankelijk. Ze snel is dat allemaal veranderd. Toen ik klein was, was het nog helemaal anders. Het wordt alleen nog maar heftiger ben ik bang. Maar goed, ik trek me er vooralsnog niets van aan en leef maar vrolijk verder.

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij Empty Re: Nederland word steeds minder vrij

Bericht van Swatlana di jul 20, 2010 6:54 pm

Haha, achja wat kan je anders smile
Ja ik vind het ook steeds heftiger worden. Zelfs je vingerafdruk moet zometeen op je idkaart staan!
voorheen mochten ze niet eens zonder geldige reden een afdruk van je vingers afnemen. Daar hadden ze toestemming voor nodig.

Prima dat dat idee er is om te doen, geheel tegen ben ik ook niet. Maar waarom krijgen we er helemaal geen zeggenschap over meer.
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue13/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue2/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue50/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij Empty Re: Nederland word steeds minder vrij

Bericht van mothernohead wo jul 21, 2010 1:04 pm

Het is eigenlijk ook wel raar he? Wordt je als mens geboren in een vrije wereld en kun je in weze alles doen wat we willen maar maken we het onzelf zo moeilijk. Waarschijnlijk hebben we toch zoiets nodig. Eerst verzinnen we een god die alles ziet wat je doet en luister je niet oeoeoe dan ben je heel stout. Invloed van het geloof wordt steeds minder nu. Dus verzinnen we maar a big brother is watching you. Alles wordt getraceerd...ben je stout oeoeoe de staat kan je meteen makkelijk straffen. Zo idioot is dat he? Kunnen we dan niet normaal leven zonder dit soort maffe dingen?


mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij Empty Re: Nederland word steeds minder vrij

Bericht van Swatlana do jul 22, 2010 12:57 am

Jup, dat onderscheid mens van dier... Dier kan gewoon leven, gelukkig zijn terwijl het rustig een beetje op smakeloos gras staat te kauwen, terwijl wij alles kunnen doen en bedenken, en het onszelf eigenlijk alleen maar zwaarder maken. Bij wijze van...
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue13/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue2/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Nederland word steeds minder vrij Left_bar_bleue50/50Nederland word steeds minder vrij Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij Empty Re: Nederland word steeds minder vrij

Bericht van mothernohead do jul 22, 2010 1:15 am

ok, nu snap ik wel waarom je zo into die diertjes bent!! Dieren zijn ook echt zo leuk he!! Zolang ik geen voedsel voor ze ben ha ha. Maar ik vind mensen ook heel erg leuk en interessant hoor ha ha. Ik vind ze steeds leuker worden hoe ouder ik word ha ha. Alleen wel jammer dat ze regels bedenken om Nederland minder vrij te maken. En eerlijk gezegd..doe ik daar zelf ook al een beetje aan mee. Maar toch voel ik me wel een vrije ziel moehahaha!!!

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Nederland word steeds minder vrij Empty Re: Nederland word steeds minder vrij

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum