Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Bericht verzonden...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bericht verzonden... Empty Bericht verzonden...

Bericht van linda vr apr 09, 2010 12:19 am

Heey heey, ik weer :$

Er valt mij iets op. Namelijk dat als je een bericht post ( dus op verzenden klikt) je de pagina krijgt om te kiezen: Bericht zien of terug naar forum gaan.

Ik vind dat je op die pagina niet de kans hebt om te klikken op terug naar forum gaan. er zit veel te weinig tijd tussen om je muis naar HIER te schuiven... Als je er bent, dan zit je al naar je eigen bericht te kijken. ( iets wat ik zelden doe... )
linda
linda
Heeft niet zo heel veel te doen
Heeft niet zo heel veel te doen

Aantal berichten : 123
Buffel
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Hoogezand

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht verzonden... Empty Re: Bericht verzonden...

Bericht van Swatlana vr apr 09, 2010 12:13 pm

Ik heb gekeken wat ik hier aan kan doen, maar er is helaas niks waardoor ik die tijd kan verlangzamen.

wel moet ik ook even vermelden dat dit ook te maken heeft met je eigen internet connectie en dat van de server waar het forum op zit.

Dit tussenscherm is een soort laadschermpje waar je op kan wachten tot je bij je eigen post uit komt en als je geen zin hebt om te wachten kan je klikken op "klik hier om terug te keren naar het forum"
Als een forum wat sneller is zoals deze is de tijd wat sneller. Snelle server (met niet al teveel mensen die er gebruik van maken nog) en de genen die posten hebben ook een goeie verbinding. Die snelheid kan verlangzamen en veranderen naar mate dat hier meer leden komen en het forum echt actief word. (omdat het laden dan wat moeilijker en langzamer word)
Misschien een goeie reden meer mensen op dit forum te krijgen? tong

Als je geen zin hebt dit ritueel steeds door te gaan mag je ook het "snel reageren" gebruiken die je toestaat om direct onder de pagina te reageren en dus niet eens vraagt om dit schermpje. Het kost wat minder klikken misschien minder tijd. Je blijft wel je eigen reactie zien maar dit is even de enige andere oplossing die ik zo snel kan bedenken smile


Dan sluit ik deze ook gelijk omdat er helaas echt niks is wat ik verder kan uitvoeren om dit te veranderen ;)
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Bericht verzonden... Left_bar_bleue13/50Bericht verzonden... Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Bericht verzonden... Left_bar_bleue2/50Bericht verzonden... Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Bericht verzonden... Left_bar_bleue50/50Bericht verzonden... Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum