Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Opkomst van vinyl

2 plaatsers

Ga naar beneden

Opkomst van  vinyl Empty Opkomst van vinyl

Bericht van mothernohead do jul 01, 2010 6:10 pm

Tot mijn grote vreugde zie ik in steeds meer cd winkels weer een bak met nieuw vinyl staan. Plato en Media markt in Zwolle (mijn woonplaats) heeft al een leuke collectie. Ik draai met plezier mijn nieuwe plaatjes weer. Ik geniet van het artwork en heb hiermee een heerlijk intiem moment met de plaat en zijn muziek. De opkomst van het downloaden en kopiëren heeft de muziekindustrie behoorlijk geschaad. Ik werkte in een platenzaak in de 90ies en ik heb het verval helaas aan den lijve ondervonden. Altijd wilde ik iets doen in de muziek maar ik zag mijn droom vervliegen. Ik wilde een eigen platenzaak en een carrière als drummer maar het zat er niet meer in. Ik hoop dat door de opkomst van vinyl de mensen weer tot aanschaf overgaan van echte muziek en geen genoegen meer nemen met een inferieur mp3 bestand. Misschien kan het toch nog!! Als de industrie weer opkomt zoals in de 70-ies en vooral de 80-ies dan is er toch nog hoop voor mij. Ook al zou dat niet het geval zijn, dan geniet ik maar gewoon hier van mijn nieuwe lp collectie die steeds meer uitbreid. Want muziek luisteren zal altijd mijn grootste hobby blijven!!

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Opkomst van  vinyl Empty Re: Opkomst van vinyl

Bericht van Swatlana vr jul 02, 2010 10:14 am

Een goeie vriend van me is ook helemaal gek van LP's... Hij weet ook echt bijzondere dingen op te toveren voor op zijn platendraaier.
Het geinige vind ik is dat hij daar zo dol op is, maar zijn muziek smaak niet alleen maar jaren 70 en 80 is... Hij is ook gek op harde metal, en als uitschieter ook gek op Lady Gaga... XD En daar vind hij ook veel LP's voor tong
Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Opkomst van  vinyl Left_bar_bleue13/50Opkomst van  vinyl Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Opkomst van  vinyl Left_bar_bleue2/50Opkomst van  vinyl Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Opkomst van  vinyl Left_bar_bleue50/50Opkomst van  vinyl Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Opkomst van  vinyl Empty Re: Opkomst van vinyl

Bericht van mothernohead vr jul 02, 2010 10:49 am

Ik geloof dat ik die vriend ken. Hij heeft al wel eens wat lp's van me geleend ha ha. ;) Ook nieuwe groepen en acts brengen opeens hun nieuwe album ook op vinyl uit en ook veel oud spul wordt weer uitgebracht op nieuw vinyl. Ik heb laatst de nieuwste lp van Watain gekocht. Echt vette Blackmetal met prachtig dark artwork en een mooie poster erbij in. Het verzamelen wordt weer leuker hierdoor!! Yeah!! Maar ik luister ook naar alles. Ik ben een echte muziekjunk ha ha.

mothernohead
Heeft zeker weekend
Heeft zeker weekend

Aantal berichten : 28
Rat
Registratiedatum : 01-07-10
Woonplaats : Zwolle

http://www.myspace.com/sweetcandykills1

Terug naar boven Ga naar beneden

Opkomst van  vinyl Empty Re: Opkomst van vinyl

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum