Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Anti-verveling
Welkom!
Sommige onderdelen zijn gesloten of verborgen.
Dit is omdat je niet bent ingelogd of geregistreerd ;)
Anti-verveling
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten


Hoe doe ik mee aan de RPG?

Ga naar beneden

Hoe doe ik mee aan de RPG? Empty Hoe doe ik mee aan de RPG?

Bericht van Swatlana wo apr 28, 2010 5:50 pm

Zoals je misschien merkt kan iedereen mee lezen maar niemand reageren. Dit komt omdat dit onderdeel gebonden is aan een groep.
Hier simpele stappen hoe je mee doet:

Stap 1
Ga naar "Groepen" (dit staat links van de "profiel" knop)
Klik hier op RPG en meld je ervoor aan.
Het kan eventjes duren omdat dit goedgekeurd moet worden (duurt het te lang ben je vrij om me even aan te tikken via PB om me te laten weten dat je wacht op goedkeuring tong )

Stap 2
Genereer een character sheet. Meestal als je geaccepteerd word zal dit ook direct voor je gegenereerd worden, maar misschien moet je het zelf even doen.
Je gaat naar je profiel en zoek "RPG Karakter beschrijving"
Hiermee heb je een karakter gemaakt die mee doet in het spel (snap je het karakter maken niet, klik dan hier).

Stap 3
Kies welke van de 2 onderdelen jouw het leukst lijkt om aan mee te doen en speel mee. (Lees van te voren ook daar even de instructies van)
Het kan eventjes duren voordat je aanval en magiekracht zijn gemeten, maar dat betekend niet dat je nog langer moet wachten. Doe gerust mee. Deze berekenen we zo spoedig mogelijk


Swatlana
Swatlana
Admin

Aantal berichten : 254
Draak
Registratiedatum : 08-04-10
Woonplaats : Drenthe
Naam RPG : Neandra
RPG Karakter
Aanvalskracht:
Hoe doe ik mee aan de RPG? Left_bar_bleue13/50Hoe doe ik mee aan de RPG? Empty_bar_bleue  (13/50)
Magische aanvalkracht:
Hoe doe ik mee aan de RPG? Left_bar_bleue2/50Hoe doe ik mee aan de RPG? Empty_bar_bleue  (2/50)
Leven:
Hoe doe ik mee aan de RPG? Left_bar_bleue50/50Hoe doe ik mee aan de RPG? Empty_bar_bleue  (50/50)

https://anti-verveling.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum